کد و کلمه؛

روزنوشته های محسن عرب درباره برنامه نویسی، کسب و کار و زندگی

کد و کلمه؛

روزنوشته های محسن عرب درباره برنامه نویسی، کسب و کار و زندگی

محسن عرب هستم. چند سالیست به توسعه نرم افزار روی پلتفرم جاوا مشغولم. همچنین درباره روانشناسی تحلیلی، بازاریابی و تحلیل کسب و کار مطالعه میکنم.
در این وبلاگ، درباره چیزهایی می نویسم که می خواهم درباره شان با دیگران گفتگو کنم. پس اگر با نوشته های من موافق یا مخالف بودی، اول، یک استکان چای دبش برای خودت بریز! بعد، نظرت را برایم بنویس تا گفتگو را آغاز کنیم ...

ضمنا، خوشحال می شوم اگر به e.mohsenarab@gmail.com نامه بفرستید.

طبقه بندی موضوعی

من “محسن عرب” تعهد می کنم که …

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ
در دنیای متنوع و شلوغ امروز، بیانیه ارزش کمک می کند بهتر تصمیم بگیریم و انتخاب کنیم. بارها برای انتخاب های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای، ارزش هایم نوشته ام، شفاف کرده ام و اولویت بندی کرده ام و همیشه اینکار برایم مفید و لذت بخش بوده است. امروز با این بیانیه ارزش مواجه شدم که اغلب ارزشهایی که این سالها در کسب و کار نرم افزار به آنها رسیده ام را، در کنار هم قرار داده است. بنابراین تصمیم گرفتم که تعهد خودم را به این ارزش ها اعلام کنم.
پس،
من “محسن عرب” تعهد می کنم که …
– شجاعت همه‌ی کسانی را که بنیادی با ریسک بالا را پایه‌گذاری می‌کنند تحسین کنم.
– دوستان و خانواده‌هایی را که درگیر ایجاد یک استارت‌آپ هستند، بخصوص در زمان سختی، حمایت و تشویق نمایم.
– هر زمان که از من خواسته شد، در شنیدن، ایجاد ارتباط و دادن توصیه‌ای که مفید می‌دانم به کارآفرینان دریغ نکنم.
– به صورت فعال کارآفرینان فردای ایران را تقویت کرده و در توسعه‌ی کارآفرینی تلاش کنم.
– بر انتخاب راه‌های ناشناخته مشتاق باشم.
– شکست را به عنوان معلمی ارزشمند گرامی بدارم.
– بیاموزم که مشکلات ایران را به عنوان فرصت ببینم و برای حلشان راهکار ایجاد کرده و راهکار را توسعه دهم.
– متوجه باشم که بزرگترین چالش‌ها معمولاً بزرگترین فرصت‌ها را شکل می‌دهند.
– رؤیاپردازی کنم و رؤیاهایم را به واقعیت تبدیل نمایم و نوآوری کنم و
– دیگران را هم حمایت کنم تا اینکه همه‌ی ما بتوانیم رؤیاهای بزرگتری در سر بپرورانیم و بهتر زندگی کنیم.

این تعهدنامه کارآفرینان هندی است که ...
می توانید توضیحات بیشتر را در وبلاگ ابوالفضل فتاحی عزیز بخوانید.
بعضی بندهای این بیانیه وسوسه ام می کند ساعتها و صفحه ها درباره شان بگویم و بنوسم. اگر خدا بخواهد.
  • محسن عرب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی